Wijzigingen

 

 

 

Ben je verhuisd of heb je een nieuw rekeningnummer? Hier lees je hoe je wijzigingen in je persoonlijke gegevens aan ons doorgeeft. 

 

Je vindt hier ook hoe je je kunt uitschrijven bij ROVINIJ. Hoewel we je liever niet uit het oog verliezen, kan dat natuurlijk gebeuren. Bijvoorbeeld omdat je een vaste aanstelling hebt gekregen. Vergeet niet te vertellen waaróm je afscheid neemt, dat is nuttige informatie voor ons! Misschien is er een probleem dat we kunnen proberen op te lossen, of heb je tips om de dienstverlening naar onze medewerkers nog beter te maken. 

Er is iets gewijzigd in mijn persoonlijke gegevens (bijv. achternaam, adres of rekeningnummer). Hoe pas ik dat aan?

Geef de verandering door aan jouw contactpersoon bij ROVINIJ of stuur een mail aan mail@rovinij.nl. De wijziging wordt zo snel mogelijk verwerkt.

Hoe kan ik me uitschrijven bij ROVINIJ?

Meld je contactpersoon bij ROVINIJ dat je je wilt uitschrijven, of stuur een mail aan mail@rovinij.nl. We vinden het fijn als je aangeeft wat de reden van je uitschrijving is.

Ik ben ergens ontevreden over, wat te doen?

Leg je probleem eerst voor aan je consulent bij ROVINIJ. Komen jullie er samen niet uit, neem dan gerust contact op met een van de secretaresses. Vraag haar een afspraak in te plannen met Rob M. Visser, directeur van ROVINIJ. Hij maakt graag tijd om de kwestie met je te bespreken en op zoek te gaan naar een oplossing.

Meer informatie